joi, 19 noiembrie 2009

Marea evadare

Dupa aproape 4 luni parca tot nu-mi vine sa cred !

Am lasat in urma marele oras si ne-am mutat inapoi in zona oraselului in care ne-am nascut si-am copilarit.

Pe scurt: ea + el vin in Bucuresti, fac facultatea, apoi servici, in total vreo 15 ani; ultimii cam 3 ani, au fost cei in care am tot socotit si-am tot gandit cum sa facem sa evadam, sa ne mutam din Bucuresti.

Daca esti cat de cat o persoana rationala, o asemenea schimbare nu ai cum sa nu o rostogolesti pe toate partile si sa nu-i analizezi toate aspectele - cele previzibile.
2009 este anul in care am zis: gata cu gandirea! acum facem schimbarea.

Au urmat marea impachetare, caratul si mutatul iar la sfarsit, cateva lacrimi de bucurie pentru implinirea unui vis relativ nebunesc.



Cireasa de pe tort: de fapt am schimbat "aerul" de capitala, cu aerul de tara - ma rog, relativ tara, satul fiind foarte aproape de oras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu